Bloppis - vad som är kvar!

Swarovskipannband
Swarovskipannband med brunt läder runt. 
Strl cob

nypris 600 kr 
mitt pris 250 ink frakt

John whitaker
Tävlingssett
schabrak strl 16"
luva strl ponny/cob

nypris 600-700 kr
mitt pris: 400 ink frakt

Pessoabenskydd
Pessoabenskydd med fårskinn innuti. 
Endast använda på en tävling. 
bruna strl S

nypris: framskydd 1995 :- bakskydd 1695 :-
mitt pris ink frakt: 1250
Swarovskipannband
Swarovskipannband
Brunt strl cob
vit/röd
har tappat 6 röda stenar därav priset. 
nypris 799 kr
mitt pris 250 ink frakt

Jacson flexible
Jättefin brun jacson flexible förbygen strl ponny/cob (mycket reglerbar)
brun

nypris 1699
mitt pris 500 INK frakt




NOTERA ATT ALLT ÄR INK FRAKT!!

om du är intresserad mejla [email protected]


Kommentarer
Postat av: sanna

Synd att det är brunt läder :( har du ngn bild med pannbandet på häst? Tror du det funkar med det på ett svart träns eller ser de jättekonstigt ut? haha:P

2010-12-28 @ 23:41:16
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0