Dagens hoppträning

Dumle hade som sagt vintervila nu så därför var Emelie Oelke supersnäll och lånade ut Japp-japp. Han heter egentligen Japp Need For Speed Japp. Han är född 1983 och b-ponny han var vit men blivit grå på senaste dan.
Uppvärmingen gick bra lite stel men inte konstigt med åldern.. Hans ljusa dagar är förbi, så man får ta det med en nypa aska..
Det var även årets sista hoppträning så vi fick hoppa bana! + att de även var en tidshoppning. SUPERKUL! 5 av 5 toasters.


Här sen ni min bild på banan. (vet att jag suger i paint..)
Ni ville ju att jag ska lägga upp fler övningar så här har ni en bra början iaf =)
Det är jag och min förra d-ponny på bilden - phnissa btw. kännde att jag saknade henne så hon fick vara med på en mitten :)

Man startar vid stjärnan och sedan rider man längs spåret.
Det svåraste är att man måste starta i halt och avsluta i halt..
& hålla galoppen!
 

Resultat:
Madelene - bownnieh
Erika - Karl-Jacob
Andrea - Japp-Japp
Linnea - Singha (random, hon var inte ens med på träningen.. kom med käpphäst :S?)
 

Jag är jätte nöjd med träningen! Tycker verkligen att japp-japp är en superponny! Om någon letar efter en b-ponny mot sm så hör av er till Emelie Oelke eller Mig!



XOXO Andrea 


Kommentarer
Postat av: tilde

Haha, underbart!

2010-12-13 @ 17:32:19
URL: http://tildebergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför svarar Andrea aldrig på sina frågor? :)

2010-12-13 @ 18:28:10
Postat av: Clara

HAHAHA tror du driver med oss :D

2010-12-13 @ 22:15:23
Postat av: Sofia Genne

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH

2010-12-16 @ 18:53:49
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0