EKO! (ohästigt inlägg..)

Tycker synd om min plånbok som ekar något otroligt nu. Tror jag har -250 kr =(
Som tur var så får jag in pengarna från ett träns och ett pannband ikväll!
Skulle ju egentligen skicka tillbaka minst en jacka och ett par skor av det som jag beställde, men det blev inte så.... Klarade inte av att skiljas haha!

Fått hem:
Ringar
armband
halsband
nagellack
jacka
skor
linne
tunika
stickad tröja
cardigan
volang klänning
leopardklänning
leopardlinne
+ att ja va i gbg igår och köpte nyårsklänning, armband, örhänge, underkläder, skor :(
och att jag dagen innan det var och köpte min goose jacka..
Så ni kanske fårstår att det ekar i min plånka??
xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej andrea... Ehm jag tänkte fråga eftersom du är så grym på bett så undrar jag ifall du kan berätta något om hackamore? Det är ju liksom inget som kan dra hästen i munnen? men är det "skadligt" på något annat sätt.... Eller hur funkar det har liksom inte fattat grejen..........

2010-12-28 @ 19:52:30
Postat av: klädfantast

Hej! nu när jag ser att båda börjat skriva lite mer "fritt" och just nu lite om kläder skulle de vart kul om ni la upp bilder på er i era favorit outfits typ eller bara så man får en uppfattning vad ni har för vanlig klädsmak!

Skulle vart as nice :D

2010-12-28 @ 20:31:57
Postat av: Cajsa

Va är det för goose jacka? kan du inte lägga upp en bild så man ser precis... va heter den :D ? och va kostar den? :) kraaan

2010-12-29 @ 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0