Hiss och diss

HISS

julafton - finns det ens någon som inte hissar julafton :o
gummibett - på vintern är det perfekt! behöver inte värmas , just nu rider jag dumle på ett rakt gummibett med äpplesmak.
rånarluva - ultimata för ryttaren! jag använder min varje dag när jag rider nu och fryser inte ett dugg!
nyår - åker till emelie och lina! =D
vårterminen - bästa tävlingssesången!

DISS'
minusgrader - alla tal med ett minus framför är för kallt.
transporten - mamma vill inte köra transport vilket resulterar i att jag till 99% inte kommer att kunna åka till julklappshoppningen på torsdag
vattnet - allt vatten i stallet fryser.. suck..
sjuk - hatar att vara sjuk!!! hann vara frisk från halsfluss i en vecka sen åkte jag på värsta förkylningen, blir jag inte frisk till julafton så dör jag
xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: alexandra

brukar du använda gummibettet ofta? för vad jag har lärt mig så bränner det i munnen på hästen... men det är ju bra att veriera sig :)

2010-12-21 @ 18:41:21
URL: http://skeckryttaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0