Hoppspecialen

Idag är det avslutning av hoppspecialen, super tråkigt för det har faktiskt varit jätte kul att vara med där och då har jag ju iaf fått rida 1 dag i veckan :)
Det har varit givande och roligt. Har vart kul och jag har fårtt prova på att rida många olika hästar :)
Vilket nog är bra för mig som ryttare.

Vet faktiskt inte riktigt vad som händer nu när det inte är hoppspecialen längra och ragge inte rids och jag inte ska rida Fakir ? Kommer ju gå in i en fet deprission nu. hehe...
Nej men på riktigt vad fan ska jag göra ? USCH

Bild från hoppspecialen. Jazz, vilken underbar ponny, men fortfarande så är ida min favorit hon tog mig helt ärligt med storm!

Kommentarer
Postat av: denice

Helt riktigt Lisa, Ida är bäst! :D

Tråkigt att du inte har en häst att rida för tillfället, men det löser sig nog ska du se, så duktig som du är :)

2010-12-16 @ 23:38:02
URL: http://denicesundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du skriva vad hoppspecialen är för nåt? :)

2010-12-17 @ 13:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0