oj hehe-ehee

Har nästan lite dåligt samvete för att jag lovat er massa uppdate men sen bara skitit i det men läget är följande; Det känns som det finns mycket annat som är minst lika roligt som att sitta framför datan, det finns inget att blogga om, tiden räcker inte!
Men nu ska försöka så gott jag kan!

Dagen idag började med att jag fick åka akut till tandläkaren för har haft tand/käkbens värk i 4 dagar typ och nu har det börjat göra så jävla ont så igår natt så gjorde det så ont att jag fick springa ner till mamma gråtandes som en liten 4 åring för att be om värk tabletter men helt seriöst denna smärtan - SHIT har aldrig haft så här ont i hela mitt liv någonstans på kroppen och jag hade ALDRIG föreställt mig hur ont det gör med "tandvärk" USCH!
men tandläkaren hittade inget som kunde vara orsak till detta, så sen åkte vi iaf till stallet där jag red druid som var så lugn och fin :) Redan under dessa 3 dagarna vi ridit han har han redan blivit finare i traven, kul. Men visst kännde jag att han var spännd som en fjäder men han gjorde inget iaf. Ylva tog kort så  hoppas jag kan få dem så fort som möjligt :) Ah lägger upp dem så fort jag får dem.

Efter det så fixade jag drulles grejer och då skulle jag och jennifer ut och tolka efter Kwanza.
Haha började la sissådär eftersom kwanzii aldrig blivit tolkad efter förut men hennes rädsla för pulkan gick fort bort så det gick helt awsome och det var riktigt kul :) Och hah man lyckades göra några riktigt goá vurpor kan jag lova, det gick ju så fort så man bara flög flera meter kändes det som.¨

Ah efter detta kom min äckliga tandvärk igen så jag satte mig i bilen och skrek som en stucken gris så vi fick skynda oss hem, och nu sitter jag här och har så äckligt ont så det känns som om jag är på väg att dö!

I 2 veckor framöver ska jag ha hand om Världens finaste ponny (efter ragge) - självklart är det Timoor jag pratar om :) Fast han ska ta det lite lugnt.
TRYCK HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
asså snälla ni måste trycka på länken och kolla den underbara filmen asså HAHA ah det är den lilla koko ponnyn jag ska ha hand om :)

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha e de du som rider på filmen?? xdxdxd

2010-12-29 @ 00:07:24
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hade också ont i min tand förut, min framtand. jag höll också på att dö, gjorde så ont. tandläkaren hittade ingenting och egentligen skulle jag få typ rotfylla den för att se om det blev bättre.. men det gick bort av sig själv och nu har jag ingen alls smärta! :D gick bort efter 2-3 månader.. men smäranvar inte lika stor hela tiden ;)

2010-12-29 @ 10:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0