Resultat + film

1a rundan så kom vi till omhoppning och jag heheh red som en dåre - men om man inte satsar kan man inte vinna eller hur ? men kom helt för snävt på näst sista i omh så hon stanna och då fick hon kortslutning och bara stog och hoppa på stället typ -.- men i andra rundan hade hon nog det lite i bakhuvudet så när jag vänder mot samma hinder fast i grunden så får hon lite kortslutning igen så fick rida 1 varv för att få fram henne så 8a fel.
Men i vilket fall kändes hon fin till detta hinder, och jag får ju skylla mig själv men ser det inte som någon större grej - man måste ju satsa för att ha chans att vinna :)

Film från andra rundan bara, batteriet dog efter hinder nr 4 men men bättre än ingenting eller ?

aja hon är så underbar i vilket fall :)

Kommentarer
Postat av: Emelie Williamsson

Jag tycker att det såg jättebra ut :) <3

2010-12-24 @ 12:23:35
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0