Sista dagen på 2010

Sov till halv 2, vilket jag tyckte att jag förtjärna såhär sista dan på året :)
När jag vakna va däremot duktiga emelie redan ute och red och är inte tillbaka än.

Tänkte ta mina nyårslöften o mål.
Har faktiskt inget speciellt nyårslöfte utan bli bättre på allt typ.
- Bli bättre på att ta hand om min kropp. SÄGER inte att jag ska träna dock XD
- Bli bättre på att ta hand om mitt utseende. Skall aldrig mer klippa håret bara ta hand om det + att jag ska börja sola mycket mer.
- Bli bättre på att ta mig tid att umgås och festa med mina vänner.
- Bli duktigare i skolan, dvs. försöka ta mig tid att plugga osv.
- Bli bättre på att rida. Dvs rida mer frammåt i hoppningen osv.
Mål innom ridningen
- Få många fina rundor i LB regionalt
- Få ihop 3 nollor i LA så vi blir SM-kvalade
- Komma ut på meeting
Tror det var allt? Sedan har jag lite mål som jag inte delar av mig med till bloggen (a
xoxo andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0