Stallet!

Om någon timma ska jag åka till stallet och för första gången på länge ska det bli riktigt skönt, alla andra dagar har jag bara kännt att jag inte velat åka dit och när jag väl vart där har jag bara stressat över min prins - har riktigt dåligt samvete att jag inte tar hand honom på bästa sett, det är ju synd om han som bara står i en box dag in och dag ut. Och sen är han ju så som häst att han måste få mycket uppmärksamhet för annars blir han nere och det märks, i måndags var första gången på super länge jag bara stog och "bäbisade" mig med han och pussade han massor och man märker på hela hans uppsyn att han hade saknat det och glad blev han som tusan också.
Förlåt mitt lilla hjärta idag ska du får allt du förtjänar!

Men kameran åker med kanske kan få lite fina porträtt bilder på han.

Det går ju inte att undgå att denna ponny är riktigt jävla fin! och att du är min ? shit är det sant ?<3

Love till denna bilden!

Kommentarer
Postat av: NellieB

Sååå fin ...e han!!

2010-12-22 @ 22:07:21
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Natalie

Riktigt cool är den ponnyn !!

2010-12-23 @ 20:43:57
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0