Stallet!

Ska snart till stallet, för är det hoppspecialen och sen ska jag rida lallie med!
Fast kanske ska ha lallie på hoppspecialen, det beror på vilken häst jag får där :)

Frida och lallie! <3
.............................................................................................................

Fick en kommentar om att jag bara ville skapa "reaktion" när jag skrev inlägget om ragge i tisdags, men nej absolut inte. Det är väl klart är jag är orolig som fan för han och att jag alltid kommer älskar han och är evigt tacksam över allt han lärt mig.
Det borde du tänkt på, han är ju trots allt mitt allt.
Skulle inte fått tanken att skriva ett sån inlägg för att få många kommentarer, men ledsen om ni uppfattade de på fel vis.



Kommentarer
Postat av: ida

va e hoppspecialen för nått?

2010-12-03 @ 13:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0