Update från höglanda



Tog bilden av sofia genne, hoppas det är ok :D?
Så här feta var vi igår när vi va på maxi xD
Någon mer än jag som förstår att jag har gått upp 5 kilo på denna terminen?

För övrigt så kom jag precis in från en snöstorm och stalltjänst.
SUPERKUL!!
Sen så hämtade jag min klassjacka, tar kort på den någon dag snart och visar ;)

Dumle har vilat nu i en och en halv vecka och dööör av pigghet. Så ska rida han i två veckor nu sen ska han vila en igen. Så börjar sätta igång han lite idag =)
Btw. så har lisa börjat blogga ofta än mig - var är gilla knappen?

Xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: Sofia Genne

De är la K bara för att de är du andrea ;) haha hejja oss, tjockisssar <3

2010-12-16 @ 18:39:50
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0