Vintertider

Åh, är det bara jag som känner mig verkligen hästlös denna tiden av året?
Mina hästar brukar vila vintertid så det hjälper ju såklart till..

Har ingen häst alls att rida denna vintern och inga tävlingar planerade. Supertråkigt verkligen!
Snacka om att jag kommer att ha de tråkigaste lovet utan någon ridning..
Egentligen har jag ingeting emot kylan utan rider gärna endå (mindre snygg dock..)
Kan inte fatta att det är typ 2 månader kvar tills nästa tävling & 3 långa veckor tills jag ska sätta igång dumle igen.

Och att jag flyttar hem från Kungsbacka nästa vecka!
Shit tiden går verkligen fort, hoppas lovet oxå gör det.
Vill redan flytta tillbaka ner och har ju trotts allt inte flyttat hem ännu..
 
Förutom jul och nyår så hatar jag jullovet.
TAGGA VÅRTERMINEN!

xoxo andrea



Kommentarer
Postat av: emeliehoppman

du hatar inte alls jullovet för du ska till mig då :D

2010-12-09 @ 17:15:31
Postat av: Jennifer

Men andrea, är du knäpp :O bor du hellre i en skabbig lada där du får göra allt själv med massa ofräscha människor istället för att vara hemma och ledig? :O:O jag blir rädd för dig :D

2010-12-09 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0