x-mas

Var tvungen att ta en paos från jul firandet då mitt huvud håller på att raseras utav alla små barn och alla vuxna som pratar så fruktansvärt högt - men julafton är ändå så himla mysigt :)
jag är precis som småbarnen, vill öppna julklapparna NU! hehe, bilder kommer inatt eller imon (på julklapparna) :) och imon ska jag inte till stallet (lite skönt,kommer vara helt slut) så då äntligen ska jag uppdatera här på bloggen, nice nice.
Kommer bla. Långt inlägg om ragge, Film på mig och druid, outfit, bilder på ragge och film på Nellie (hahaha) osv :) så glöm inte checka bloggen många gånger imon för ska lana med min lilla data hehe :)

Nej nu måste jag vara social :) Btw.  Ovanligt många smilys men äh det är ju jul så ;)
God jul alla underbara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du kolla din mail. ;)

2010-12-24 @ 20:23:53
Postat av: NellieB

God jul Lisa!! <3

Hoppas att du har fått mycke fint!! De e du värd tkr ja. Många kramar från lilla mej till duktiga daj!! =D

2010-12-24 @ 21:19:16
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0