You are my heaven on earth

Nej nej nej nej nej, nu har ni fått allt om bakfoten! ragge är inte avlivad.
Men besöket gick inge vidare.
Han hade för "otöjliga" gaffelband, och måste nu opereras behandlas osv. för att kunna bli bra och det är inte säkert att försökringsbolaget går med på de. Gör dem inte de så blir han  utdömd och gör dem de så ska han skrittas i 10 månader.

Detta beskedet får vi på torsdag eller fredag! - så himla nervös så det finns inte

Kan ta det mer detaljerat någon dag när jag orkar!

Kommentarer
Postat av: Gerda-Maria

Åh vad jag tycker synd om er, hoppas verkligen att det går bra för ni förtjänar det så himla mycket efter allt som varit.. Tänker på er och håller tummarna!! Kramar

2010-12-02 @ 07:44:20
Postat av: sanna

Fy fan vad jag tycker synd om dig lisa :(:(:( <3

2010-12-02 @ 07:52:29
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: amanda

du skrev "jag kommer alltid älska dig..." följt av massa bilder, hur kan man tolka det på annat sätt? du ville bara skapa reaktioner.

2010-12-02 @ 11:26:56
Postat av: warnmark -hästblogg -Avdentsutlottning!

Håller tummarna för er!

2010-12-02 @ 15:06:20
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: amanda johanssonnsson

jag köpte en ponny i sommras, jag hade han i 2 månader, vi tränade hoppning, tävlade hoppning och hade allmänt kul tsm :)

men en dag så hittade jag inte han i hagen, han var ionte med dom andra hästarna så jag gick och letade efter han i 30 min, (vi har stor hage) sen så höärde jag ngn gnägga och det var inte dom andra hästarna för jag stod bredvid dom, så sprang ner och där stor min ponny på 3 ben och kunde inte gå, hopp tänkte jag nu blir det ingen kävling imon -.-

ringde till mamma & pappa och vi körde in transporten i hagen för att få in han i stallet, väntade på att distriktsveterinären skulle komma, hon sa att vi skulle åka ner till helsingbors djursjukhus för senan i bakbenet var helt av, vid 12 på knällen var vi i helsingborg och dom sa att man var tvungen att operera min ponny, blev ju såklart jätte ledsen och trodde inte att han skulle komma tbx som ridhäst igen, och efter 2 månaders boxvila så fick han gå i sjukhage och nu ytterligare en månad efter så får jag börja rida :)

veterinären säger att han kommer komma tbx till tävlingsbanan i hoppning i sommar :D

så jävla glad jag blev asså!

så nu är det bara att skritta han och senare börja trava lite. (han bockar och stegrar som en galning nu)

Hoppas allt går bra med Ragge :)

+ att älskar er blogg :)

2010-12-02 @ 18:27:06
URL: http://duvetamandaa.blogg.se/
Postat av: Clara

Hoppas verkligen att han blir bra!!

2010-12-02 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0