frågor och svar


Jag kanske ska till ett tränings läger på tjörn hos mammas kompis eller ah sova o så där och så träna hos kristian jag har aldrig tränat för han men hört att han är jätte duktig aav båfa kristina och nellie!
det blir av om kristina kan fixa något :)

Jenny, mammas kompis det är hon som hjälpt mig med dressyren :)
han blir rejält bortskämmd av henne (:

Jaa faktiskt!
Nellie vill jag ska köpa ragge det är om antagligen ca 3 år och då har hon ju ändå inte b-ponny längre ;)
och då har han gjort ganska så mycket hoppas jag och nellie satsar verkligen på ridningen och jag vill sälja han ttilll någon som verkligen satsar då jag vet att han kan gå riktigt långt! och sen är nellie redan välldigt duktig så tänk bara hur grymm hon är om 3 år!

6 år idaag bäbis, ily <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg ingen ragge i höökskatalogen! :o

2010-07-14 @ 19:57:49
Postat av: nellie

Ragge e MIIIIIIIIIIIN ;-)

2010-07-14 @ 23:42:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0