Gästblogga :)

Lisa bad mig att Gästblogga om mig och min häst :)
Hej jag heter Jennifer och jag är 14
Min häst heter Mörkbaks Kwanza men vi säger bara Kwanza :)
Hon är 12 år och kommer från Danmark x)
Jag har ridit henne i 1 år nu och haft henne på foder i lite mindre än ett år, men hon är nästan som min egen :D
vi började tävla våren 2010, men jag hade hoppat lite CR som inte gått så jätte bra, men min första riktiga tävling gick super :D
Nu tävlar jag och hon LC och ska hoppa min första lokala LB runda på hemmaplan (nääsrf) den 15 augusti,
jag tävlar inte bara hoppning utan oxå dressyr som jag har startat en gång med henne XD men de kommer bli mycket mer med de nu. Men jag gillar mest hoppning men min häst gillar nog mest dressyr :P
Just nu går hon på sommarbete i samma hage som Ragge och lallie hon går ganska lungt men jag rider ibland
:)
vet inte riktig vad jag ska srkiva men om ni vill fråga något så gå in på min och Allis blogg http://ponnyryttarna.blogspot.com/
En bild från gårdagens hoppning :)
Kram Jennifer och Kwanza :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0