Hej alla!

Det är så varmt här att man knappt kan vara ute så jag sitter nu inne på rummet i skuggan SKÖNT! håller ju på att dö där ute. och när jag ändå är inne och chillar passar man ju så klart på att blogga ;)
fick en kommentar av amanda, hon bor nära hagen där ragge står så hon hade vart ute och fotat jhan lite :) Så glad jag blev :) skönt att se att han mår bra min prins, saknar han hur mycket som helst :(
Tack så jätte mycket för bilderna amanda :)


Denna bilden är ju bara för söt :')<3

Kommentarer
Postat av: amanda

han var så söt när han lunka runt i hagen x) btw, han har verkligen ett bebiis huvud men det syns faktiskt inte på bild (: <3

2010-07-11 @ 22:53:35
URL: http://galnagaloppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0