Hejsan alla bloggläsare ;)

Johanna hääär! ;]

Vad hittar ni på i detta roliga vädret då? Här regnar det, inte kul :(
Imån ska vi hitta på mer galenskaper, muhaha. Lisa håller på med lite hemligheter just nu på den andra datan, vi får väl se vad det blir av att . Idag har vi inte gjort så mycket, varit i Kungsbacka på Svensk Ridsport. Hon köpte ingenting men jag köpte ett schabrak & ett spö som ni kan se på min blogg :D

Sen får vi se vad som händer i helgen, Liseberg kanske ? Jag har aldrig varit där eller i Göteborg . hmm, det visste ni inte va ? ;]

Igår red jag raggie di baggie lite, mysig ponny och jag överlevde ((:



/ Johanna Grant Boklund - johannagrant.shapemeup.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0