Lördag!

Skit härlig dagn Nästan för varmt ju..
 vaknade vid 11 åkte och kollade lite på rean och sen åkte jag och mamma till stallet och kollade till Lallie som har vila idag.
Har planerat massa inför v29 också, vi åker antagligen till marstrand med båten och sover över där, det är ju seglarveckan då så givet att man drar dit! Mamma och pappa sover på hotell kanske min lillebror också och jag har då båten för mig själv på nätterna ;) Min kille och kanske en annan kompis hänkar så de kommer bli as nice! Någon utav er som ska dit?
Imorgon ska jag rida dressyr och ska försöka få med kameran då :)


Bjuder på en bild från idag hehehe



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du vanliga kläder i stallet och varför har du en ralf luren keps på dig?

2010-07-10 @ 18:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0