Planer för veckan

Onsdag: Ut med båten på dagen dega med familjen kanske drar med någon kompis. Ska möta upp mina kusiner så de kommer bli galet nice! Lallie ska klippas vid 6tiden, och sedan har jag fodringen på kvällen. Lallie ska gå på uteritt imorgon med en ridskolelärare då hennes häst va halt! skönt att slippa rider efter klippningen :) 

Torsdag: Tvätta massa täcken, schabrak, benskydd osv + rida! Ska även träffa min älskling som har varit borta hela sommaren, han kanske sover över tills fredag.

Fredag: Packa massa och tvätta Lallie & rida! Ev fest på kvällen

Lördag: Packa in de sista. Lasta Lallie och sedan drar jag till skåne. Där vi ska bo i 1 vecka ungefär :) Bo på hotell i kristianstad hehe.

Söndag: Tävla, under dagen kommer även bästa Hanna från sthml ner med sin ponny också. På kvällen ska vi bo hos vårn kompis lisa som är på läger hos hennes tränare i kristianstad fattade inte rikigt med hon va typ ensam där - alltså fest! (L) kommer bli sjukt nice med mina favorittjejer! Om någon vet någon ferre där så kontakta mig på face - frida elisabeth blomqvist!

Måndag: Börjar mitt läger! DEnk och blomman kommer va rättt bakis..... MEN SÅ VÄRT ! :D









Kommentarer
Postat av: Hanna

ASNICE!, Denk??

<3<3

2010-07-21 @ 10:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0