Saker ni inte visste om mig innan!

Utanför stallet är jag aldrig med hästtjejer, aldrig på fest eller stan bara degar isf! Trivs bäst med folk som knappt vet något om hästar.

Mitt skratt är det fulaste som finns!

Dömmer tyvärr folk rätt snabbt, börjar bli bättre på de!

Jag älskar att bara sitta på ett café i stan och kolla på folk, spec tjejer som iblnad klär sig jävligt fult, som tror sig, som leker fjortisar osv! 

Hatar fjortisar mer än något annat, Små äckliga ungar som springer runt med löshår och sagge i ögonen. Dock hatar jag stora fjortisar mera sånna i min ålder typ. 

Gillar inte att lägga mina pengar på hästsaker, mat eller dricka.. mat och dricka kan jag faktiskt förstå, är typ som att äta upp pengar. Hästsaker har jag ingen aning om, men gillar bara mera att spendera mina pengar på kläder.

När jag var liten gick jag i Handboll, fotboll, gymnastik och bmx HAHA! ångrar som fan att jag slutade i bmx då de är så jävla kul. Man kan nästan se de som ridningen, inga snygga killar rider, inte heller cyklar dom bmx. så därför kan man komma dit helt sleten och va en i mängden ;)

Min största dröm är att hjälpa fattiga folk, om jag blir rik så ska jag skänka massa pengar till barnen i africa!! Tycker galetsynd om dom :(Typ anldeningen till att dom är fattiga är vårat fel.. 

Jag ska bli Hollywoodfru när jag blir stor, dock en NORMAL! ingen anna anka. Jag ska bo i ett fett hus med pool, ha en snygg poolkille ;) snygga barn SNYGG och rik man ;) wish me luck..

Jag älskar att vara ute och springa, gör de nästan varje dag! OCh varje morgon och kväll gör jag sittups och benlyft.
 
jag älskar nyttig mat, är galet trött på typ grillad oxfilé och potatis, hur svenskt får de lov att bli egentligen?? Har man typ ätit varje dag i snart 16 år, klart man blir trött på de! samma som frulle, de är så överskattat med macka och gris på! Älskar grekisk, italiensk och sånna maträtter + frukt!


Kom inte på något annat att blogga om, mn kände att jag behövde uppdatera lite..





 


Kommentarer
Postat av: Hanna

NEJ felfelfel, din största dröm är att bo med mig. Och jag gar fiiiina bilder från när du har ett mkt vackert löshår (A) :) <3

2010-07-14 @ 22:52:16
Postat av: » Fatma

haha sjukt roligt att läsa! (;

2010-07-18 @ 14:18:42
URL: http://lillryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0