Shoppat

var i väg med mamma idag för att handla lite saker till mig men vi kunde ju inte låta bli att åka till my one (hehe ovanligt) hittade ett träns och blev total kär men självklart fanns det bara kvar i ponny -.- så MÅSTE leta fram de i någon annan affär för jag SKA ha de :@ så sjukt fint, men ah hittade inget annat speciellt så tröst köpte lite små saker som ändå var behövligt ;)

2 borstar en vanlig och en hovborste en "flät" sakemoj yill manen och en vanligt ryktsak.
vanliga svarta gummisnoddar och vita rossetter, kom på igår att varje gång jag har haft en rosett i pannluggen så har jag nollat :P så var mina slut så var SJÄLVKLART tvungen att köpa nya !
Putsmedel och svamp, jag rekomenderar putsmedel från stübben hela deras "kolektion" av putsgrejer är super.
och sist men inte minst spöt blev såld på ett spö ? :O haha men så sjukt fint och passar perfa till sadeln :)

somsagt inget stort men de var de jag behövde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0