Svar

"Hej!
Vad har ni för skydd när ni tävlar och när ni är hemma? Märke? (:
Tycker båda er ponnysar är häftiga och verkar så lugna, och Ragge verkar helt underbar i psyket och ja såå klok liksom
Tack för en supeerbraa blogg!:D"

 
Hemma har jag en väldans massa framskydd rosa, svarta, läder, pro, bruna osv haha!
Hemma rider jag med dressyr damasker när jag dressyr tränar hopptränar pro/veredus & strykkappor bak och rider jag ut så har jag boots proskydd och vanliga strykkappor bak och sen när jag rider vanligt så har jag fram skydd och lindat bak eller så har jag inget om jag bara ska rida dressyr själv
Men rider jag ut/markarbete/hoppar/dressyrtränar så har jag alltid skydd! :)

Haha Ja båda är totalt sten coola och bryr sig inte om det mesta :P underbart psyke har dem verkligen ,skönt om du frågar mig :) Ja jag måste nog säga att han är verkligen smart min lille prins han vet precis vad han ska göra för att få alla på fall! haha

Tack själv för att du läser den :D

Kommentarer
Postat av: Helena

Fin blogg du har!

Verkligen en riktigt vacker ponny :)



Du får gärna vara med och diskutera på min blogg om du vill kram

2010-07-27 @ 22:40:10
URL: http://ostgotaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0