underbaaaaaart

Nu sticker jag ut med båten, älskar att vara ute med den. Har faktiskt svårt att välja om jag tycker bäst om att vara i stallet eller ute med båten :O ska ut över dagen bara så ikväll ska jag svara på lite komentarer jag har fått :) sorry suger på att svara, lovar att jag ska försöka bli bättre :( Imorgon blir det också rätt dålig udt, ska kanske iväg.. så Lallie ska vila nu i helgen iaf idag får se hur det blir imorgon.

Måste bara dissa en sak!
Och det är att fhs är nästa vecka och att alla drar dit och har as ball utan jag för jag ska jobba :( buhuuu. Jaja får la ta igen det någon annan gång :) men ett + är ju att jag får pengar när jag jobbar ;)

Hoppas ni får en go dag för de ska jag ha :D


Kommentarer
Postat av: matilda

Vilken underbar blogg du har :D

2010-07-03 @ 21:54:24
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0