torsdaaaag

Denna ponnyn stavas bäst!
Helt seriöst vad fin han var idag, hopptränade för min dressyrtränare faktiskt. Gick superduper! Började med att travhoppa lite och efter de hoppade vi en liten bana med massa svängar osv. Gick som en klocka hela passet, hoppade en oxer på 115 och jag som vanligtvis brukar vara jätte höjdrädd brydde mig inte ens :o känns skit skönt! Känns rätt bra inför näästävligen nu då jag ska hoppa lb :)

Mamma fotade, så bilderna är som dom är....









typ dessa bilder som man såg att det var en ryttare med HAHA - och inte en hamburgarereklam..



typ bara massa sånnahär bilder lyckas mamma ta.. annonsbilden till donken? fin mac lallie!haha ne skoja bara ;)

Imorgon är det sista dagen på jobbet, ska bli skitskööööönt! efterjobbet ska jag och köpa present och sedan rida, blir bog dåligt med upt på dagen imorgon, kvällen blir det bättre! :)




Kommentarer
Postat av: Alma

Härligt =)

2010-07-16 @ 10:49:16
Postat av: johanna - En blond hoppryttare.

du vill inte sälja ditt scapa schabrak? (a) hihi

2010-07-16 @ 16:04:49
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Vilma

hej :)

precis som du sa med höjdrädd, ja känner precis likadant. men det gick ju bra nu för dig, sånt händer mig också, att man glömmer det ibland ungefär :)



btw malin baryard är också höjdrädd ;)

2010-07-16 @ 16:46:33
URL: http://vilmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0