Dagens Ridpass 3 juni, Ragge

Red dressyr i PD hade verkligenn bestämt mig idag för att rida ett ordentligt dressyr pass och ja höll mig inom den ramen ;) Hade på halsförlengan en stund och shit vad arg han blev, ragge har jätte svårt att acceptera saker han inte tkr om och blir riktigt arg inte grinig eller så utan arg arg och så ville han åt andra hållet och jag åt andra och så bröt han av utan anledning så han fick en liten smäll på stjärten och självklart flyger han i luften xD haha så ah de e på de sättet han tar ut sin aggrissioner samma sak i vintras när vi tömkörde han så bara vände han rumpan och bara kicka och var verkligen arg och cp dum -.- men men sen kom ilfl jenny och hoppade upp på han för han var så jobbig och han var t.o.m jobbig med henne, men men dem stunderna han gick fint gick han fint, han hade nog vaknat på fel sida idag den lilla prinsen ;)
BILDER KOMMER!!

favorit bild i repris.

Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

sv; hon hette/heter Patricia :) Vet inte var hon finns eller om hon finns faktiskt.

2010-06-04 @ 07:35:08
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/
Postat av: Alma

vi har valt att rida ponnysar! ;D

2010-06-04 @ 08:31:10
Postat av: www.storhast.blogg.se

en fråga på min blogg!

vilken färg tycker du är finast på jw ridbykorna, du avgör vilka jag köper.

kolla in bloggen www.storhast.blogg.se

den nya hästbloggen?

2010-06-04 @ 10:34:17
URL: http://storhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0