:)

Förlåt för min dåliga uppdaterning men det kommer bli mera sånt nu de lovet jag! Har iaf sommarlov nu vilket är galet skööööööönt :) men kommer sakna min klass!
Nu under hela våren har jag gått och kollat på massa snygga schabrak och tävligstäcken som jag skulle köpaför mina betygspengar, brukar ju inte köpa så mycket hästsaker då jag tycker att det är roligare att shoppa till mig (a). Åkte till stan igår och skulle shoppa lite för mina pengar och helt plötsligt va dom slut :((((((((((. Så lallie får la vänta tills jag har sommarjobbat med at få nya och fina saker!
Efter att jag hade varit i stan så åkte jag till stallet, Kiropraktorn kom och kollade lite på honom. Han var bättre än förra gången men det fanns ändå en hel del att knäcka loss. Hon kommer igen om 2 veckor och ska kolla honom.

Lovade ju er att jag skulle ladda upp bilder från i helgen, men min lillebror har varit iväg och tävlat och raderat alla ¨från i helgen..

Någon annnan än jag som ska till Bollebygd och tävla i helgen? :)




Kommentarer
Postat av: hanna

rider din bror oxå? :)

2010-06-17 @ 10:48:56
Postat av: Felizia

Fin bild:)

2010-06-17 @ 11:17:15
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar rätt bortskämd, inte många som får betygspengar :)

2010-06-17 @ 11:21:08
Postat av: Anonym

är det din gpa speed air hjälm uppe på headern? :P

2010-06-17 @ 11:30:25
Postat av: Alma

Vad har du för sadlar? =)

2010-06-17 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0