Fredag!

Wohooooo tänkte jag idag när jag vaknade och trodde att jag skulle få helg idag! Men så kom jag på att det är ju sommarlov och helg hela tiden :D åh jag bara älskar sommaren!!

Idag ska vi släppa ut hästarna i sommarhagen, kommer bli skönt att slippa mocka varje dag och skönt för Lallie att bli lite tjock också! Han ska bara vara ute där några timmar för sen ska jag tvätta och knoppa inför imorgon :)

Ska ta med min systemkamera och ta lite goa bilder! så räkna med bildbomb ikv :D


Lallie förra sommaren :)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller sig dina knoppar när du knoppar dageninnan? :) Blir dom inte spåniga? :)

2010-06-18 @ 14:05:48
URL: http://jennysandbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0