Golden Rainman f.2004 connemara

Ah frågan e om det är samma ponny jag sitter på idag som jag satt på i december 2008 ?
de känns näst intill omöjligt att den ponnyn som gjorde allt annat än bra ifrån sig i hoppningen när jag provred han, lix. hur kunde jag fastna för den ponnyn ? vet inte ens om man kan säga att jag hoppa han när jag provred han det var ett sockerbits kryss asså fattar ni de handlar om ca. 30 cm och han stanna ?! snacka om att jag måste haft en välldigt stark magkänsla som jag gick efter, men de e la de man ska göra när man testar sånna unga ponnyer man kan ju inte ha några större förväntingar.
Jag o linn prata lite om de han såg ju ut som en blandning mellan en kossa åsna flodhäst och en björn :P så hur f'n kunde jag fastna för han haha. han har verkligen förändras tänkte lägga upp film från provridningen här så snart som möjligt och jag kan lova er alla att ni kommer få ett riktigt riktigt gott skratt!
Hans kropp hans inställning typ allt har förendrats. När vi fick han så våga han inte ens hoppa oxrar :P han tyckte de va skit läskigt lix "dubbel hinder ähh? ska jag hoppa över de?" haha den lilla fjanten har verkligen blivit varm i kläderna nu tror han ju att han är bäst störst o vackrast, men de är bra med starkt självförtroende det är därför jag inte stressar upp i höjderna det är bättre om han är stabil för jag har ingen lust att få massa bakslag och sånt. Han tycker ju det är riktigt kul och lätt nu.
Men a ibland undrar jag om de verkligen e ragge, man kan ju nästan tro att de e ngn som kommit o bytt ut han :P!

Detta är ca. 2 månader efter vi fick honom, och ser han ut så idag? nej knappast!
gulligt att vi tutar o kör fastän att vi har fel gallop! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är verkligen sjukt fin nu! Ser helt perfekt ut i kroppen och allt.

Var glad över att du har en sån fin ponny!

2010-06-06 @ 22:40:16
Postat av: Alma

Härligt och se, connemaror kan allt, dem är de bästa! :)

2010-06-07 @ 07:16:05
Postat av: Linn Olsson

HAHAHAHAHA!

Jaa, som jag sa tidigare - keep up the good work!

2010-06-07 @ 07:27:34
URL: http://schalalaaolsson.blogg.se/
Postat av: my

skillnad :D

2010-06-07 @ 08:59:11
URL: http://mybergdahl.bloggplatsen.se/
Postat av: Moa

haha skillnad ja :D hur gammal är han på filmen? (:

2010-06-07 @ 16:36:18
URL: http://moaamandaa.blogg.se/
Postat av: Moa

oj jag såg där uppe nu. (: lite skillnad mot min ponny (måste bara skryta lite ;))

2010-06-07 @ 16:37:55
URL: http://moaamandaa.blogg.se/
Postat av: Ewe

Shiiiit, vilket grymt arbete du har lagt ner på han, han e verkligen SUUPERFIN nu :)

Såg er på tjörn i helgen, och asså vilken eqipage :o

Verkligen hur fina som helst :')

2010-06-07 @ 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0