HAHA,jag bjuder

bara för att jag kan bjuda på mig själv och mina misstag får ni nu dessa "bekom kulisserna" bilderna,haha ryttarmissar och snygga miner.
ENJOY IT!

HAHA denna bilden får mig bara att skratta på något sätt!

"ta kort när jag kramar och pussar han" och det gick.. bra ?

Jaa lite för nära stödet kanske ? haha alla dessa minar jag lyckas göra-.-
man ser verkligen att jag säge "ÅHH HJÄLP" haha

Böghanden i högst hugg ? eller vad gör jag


stackars min ponny...

haha tur att han är en räddare i nörden


"åhh så äckligt jag måste gå på 2 ben.."

AHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH kollar sitsen fy fan

LIIIIITE nära..

Vi kör på längdhopp OFC


oh herreeeeeee hahah

hahaahahah! silka ryttarmissar jag lyckas med ibland men det bjuder jag på, och ja jag vet att min ponny ställer upp sjukt mycket och jag rider som en kratta på alla dessa bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0