KALAS

Tjohoooo! Sitter hemma hos lisa och har just nu galet tråkigt.. Lisa, carro, andrea och ylva sitter och kollar på bröllopet.. är det bara jag som inte bryr mig om dom?
Iaf va ju och tävlade idag, ponnin va grym!
Ld+:
På framridningen va han skit seg och lyssnade inget, man fick rida fram i ett as litet ridhus, va som att rida med en bastu där inne. Så gick ut och red i en hage ist :)
på banan gick han som en klocka, kom fel på några hinder men han löste det ändå! fick dock 2 ner i omhoppningen, men är sjukt nöjd ändå :)
LC:
VAr han helt underbar och gjorde allt jag bad honom om! Framridningen/hoppningen gick kanon, fick 1 stopp i omhoppningen - mitt fel då jag satsade och tog en lite för snäv sväng.
Filmer och bilder kommer imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: emilia nilsson

fina bilder och riktigt snygg blogg :D

2010-06-20 @ 09:16:56
URL: http://eemilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0