Morgondagens ridpass

har jag redan lagt upp, blir dressyr med bommer :) och det är SKIT bra att rida dressyr med bommar ilfl för mig eftersom jag verkligen inte gillar dressyr så glömmer jag bort det när det är lite aktivitetsbarna samtidigt och då blir det mkt roligare och jag går inför det mkt mer! och sen tkr ragge det är lite roligare med bommar o sånt med :) som vanligt har jag med min linje den är bäst och dem blir mjuka av den och den är lätt och plocka fram o rolig och bara sitta och trimma i och mixtra med gallopsprången :) sen även travbommar till ett litet kryss, det är bra och travhoppa bygger rumpmuskler! (y) och det behöver min ponny, det är oftast därför han river när han river för han orkar inte riktigt sätta under sig i gallopen och då kan de ju ibland bli jobbigt att hoppa av och då blir han flack..

det röda är konor och ja dem svarta är bommar :) konorna har jag för att få sån nogrann väg som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan du inte skriva hur långt det ska vara mellan bommarna och så ? :)

2010-06-16 @ 10:13:34
Postat av: denice

Lisa! Skulle inte du kunna hjälpa mig att göra en snygg header? :D

2010-06-16 @ 17:11:36
URL: http://denicesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0