Resultat

Ponny var bäst som vanligt!

klass 1 L:D, stilhoppning; Nolla och vann stilhoppningen för ungponnyerna sen hade jag även mest poäng av alla ekipagen :) haha de ni :o han kändes jätte fin.
Inne på framhoppningen var han jätte pigg även ute på ängen där man fick rida fram ;) hhaha han fick värsta dampet på ängen och förstt plutt reste han sig och sen kastta han sig ner med huvedet och tog gräs den lille knasskallen, jag lovar er att han kommer på dem mest konstiga knepen för att få som han vill xD samma sak jag och clara  skritta runt och så skulle vi typ trava tbx mot pdn och då drar han några cpe hopp och så ner med huvedet -.-' haha suck på min prins ibland!

klass 2 L:D+5; Nolla! kändes jätte fin och han riktigt tog för sig inne på banan hoppade med riktigt mkt luft, det är en härlig känsla och sitta på den ponnyn när han hoppar av långt ifrån. Han försöker verkligen alltid göra rätt min sötnos!

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikväll kommer filmer från tjörn och idag, och tror även att de kommer film från när vi provred ragge, dock är de inte jag som rider men det är ändå kul för er att se hur han faktiskt har förendrats! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

va kul att det gick bra ! (:

2010-06-12 @ 18:41:36
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/
Postat av: ellen a

Grattis ! :)

2010-06-12 @ 20:21:29
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi EXAKT så gör min ponny med!;D grattis föresten! ;D

2010-06-12 @ 20:57:04
Postat av: Elin

Är inte Ragge 6 år? Då borde du väl få tävla avd A? :) Grattis btw :)

2010-06-12 @ 22:26:30
URL: http://elingustavssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad finns de för skvaller bloggar som skriver om ridsport? :P

2010-06-12 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0