Söndag

KM i dressyr på morgonen, Lallie var sjukt mjuk och sammarbetsvillig! Känns som om allt vi jobbat på sitter rätt bra nu, hoppas de forstätter så! Kollade på nästan alla ryttarna som va med, sen åkte jag hem åt thaimat och sen drog jag till min älskling va med han en stund nu är jag hemma och kollar på ridsport :) goo dag!

Bilder från idag och igår kommer ikväll! dom 2 närmaste dagarna kommer det inte bli mycket upd av mig, imorgon är jag ledig och ska åka och kolla klänning till skolavsluningen. Efter det middag i stan med klassen och sen ska jag sova hos en kompis :) på tisdag slutar jag skolan och sen fest på kvällen! Onsadg blir det massa upd, kiropraktorn och ska fixa lite med lallie, torsdag utsläpp i sommarhagen bilder från de kommer också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0