Svar a lá lisa :D

Hur länge har ni ridit ?
red ni på ridskola innan ni fick egna hästar å så ?
Ni har era hästar på nääs va ? :D

sen jag var fem dvs. 10 år :)
Japp!
Japp! :)

vad gör ni när ni inte är i stallet?

Vi gör allt som alla tonåringar gör! haha är med vänner shoppar är ute och busar på nätterna hehe.

Hur långa är ni? och hur höga är era ponnyer? :)

Super bra blogg!

169 cm, 147,4 :) tack (=

var köper ni oftast eran utrustning, vilken affär/hemsida?
+ kan inte ni lägga upp bilder på eran utrustning, på allt! eller det som ni använder, träning, tävling mm..
superbra blogg (Y)

Oftast SV ridsport, sen även utomlands, sen passar jag även på att shoppa sönder under mässor ;) haha!
jo ska nog kunna fixa bilder på tävling&tränings utrustningen ;) om jag tar allt blir de för tok för mkt!

1.har någon av er en pojkvän?
2._Hur höga är Ragge och Lallie?
3.Ska någon av er vara med på Varbergshoppet?
Tacksam för svar:) glöm nt att ni har den BÄSTA
bloggen(L)

Inte jag!
Han är 147,4 cm i mnkh
Nej!
Tack (a)<3

1. Finns det någon B , C , D och häst som ni skulle vilja ha eller tycker är fina. Kanske någon ponny/häst som inte är så "kända".
2. Hur lång tid tar det för er att åka till stallet?
3. Vad läser ni för mer hästbloggar?

B:Kulltorps Yrrol C:Dr Giggeles D: Ragge ?! haha, Nej men andreas nya dumle är sjukt fin han fall mig riktigt i smaken!
10-15 min
Linns och johannas!

Har ngn av er varit med i gp-ponny? För det var en ponny som var i nästan den färgen som lisas ponny är? :)

Nej men du tänker nog på andrea o fille ? hon jag hade den gamla bloggen me ;) hon var med.

Vad är ert bästa köp till er ponny respektive er själva (hästrelaterat)?

Har ni något stort mål med er ridning, t.ex. OS?

Allt jag köper är jag nöjd/glad över att jag köpt! men tretornen<<333 dem e kärlek, och till ragge måste de nog vara J.W vinter-täcket sjuuuuktbra kvalité

Med ragge har jag som mål att hoppa en L:A innan vi säljer han, får se om jag hinner :) men långsiktigt vet inte att ha en lyckad Young rider karriär ? :)

i vilka bedömningar kan man kvala ponny till MSVB hoppning, kan han kvala i la lagklass å A:0 elr bara i två faser?

Nej asså det spelar väll ingen roll vilken bedömning de är ? Man behöver ju ändå bara nolla i grunden för att kvala
men jag har inte full koll då jag inte hoppar på den nivån själv

Hur många gånger i veckan går era hästar?
och hur ofta hoppas dom?:)

6. han hoppas 1 dag och rids med bommar 1 dag

1. finns det någon ponnyryttare ni beundrar? :)
2. vad tänkte ni när ni provred era ponnier? :)

Jupp! Elvira henningsson hon är en natur begåvning! Linn olsson silken känsla hon har :o magiskt, kolla bara på denna filmen när hon rider winnie, jag ska tvinga upp henne på ragge (6) hehe

Haha! " oj vad mjuk han är i munnen här kan jag ju bara sitta :o Najs :D " typ så tänkte jag nog haha.

Vad är det för tröjor ni har på er på bilden i headern? Haha^^

Ralph Lauren

Hur höga är Ragge samt Lallie?
Hur långa är ni?
Ta inte det här illa nu, verkligen inte! Varför rider du med halsförlängare på Ragge och inte bara lära dig vanlig dressyr eller jag vet inte hur jag ska formulera det.. ;)
+ att eran blogg är super!

ännu än gång 147,4 cm i mnkh.
169 cm'
har redan svarat!
Tack ;)

1. Bor ni i Floda, eller bor ni i stenkullen eller lerum eftersom era hästar står på nääs? ;)
2. hur lång tid tar det för er att komma till stallet?
3. läser ni bara hästbloggar?
:)

nej,Partille
10-15 min
ah.

Frågade samma sak på Linns blogg om dig, så nu måste jag fråga dej LISA;
Hur var Linn Olsson att prata med på tjrk?:D
SVARA ÄRLIGT.

Nej nu ska jag ljuga (6) heheeh.
haha linn var som en vanlig mäniska tro de eller ej :O haha nej men jätte trevlig och rolig ;D

Vad är era svagheter respektive starka sidon inom ridningen?
Vad kostade era ponnyer?
Vad har ni för mål med ponnytiden?
Vad hade era ponnyer gjort innan ni köpte dem?
Vad har ni för mål med ridningen?
När planerar ni gå över till storhäst?

De finns massor, men största svagheten är nog min motorcykel hand & undersjänkel, styrka är min vilja/envishet utav stål och att jag aldrig är rädd.

hur gammla är ni ?
vart bor ni ?
när köpe du frida lallie ?
ni har världens bästa blogg !!

fyller 15 i över övermorgon haha :D
En 10-15 min utanför GBG
-
Tack ! :D

började ni på ridskola?
när fick ni er första häst?
när började ni tävla?

Ja :)
när jag var 11 tror ja eller 10 :o haha'
2006-07 om jag inte minns helt fel.

Vars är ragge uppstallad?
hur länge har ni haft era hästar?
hur hittade ni dom när ni skulle köpa dom?
var ni medryttare/hyrde/foder innan ni fick era egna?
varför valde ni att ställa hästarna just på nääs?
(:

Nääs
1,5 år
Andrea tippsa mig!
hade egen häst innan jag fick ragge, men inna min första var jag medryttare :)
För de är en underbar miljö sen har jag alla mina "stall"kompisar där =)


Om de är ngt mer nu undrar är de bara att fråga på :)


Kommentarer
Postat av: Tove

I en Ackumelator räknas det inte om man nollar ( alltså till kvalen till MSVB ) eftersom det är en "special" hoppning! :)

2010-06-24 @ 10:38:11
URL: http://toveamanda.blogg.se/
Postat av: Elvira

Naw, va snäll du är Lisa :)<3

Kan komplitera Toves svar, nollor i laghoppning räknas inte heller ;)

2010-06-24 @ 12:21:24
Postat av: Anonym

lag räknas inte heller!!

2010-06-24 @ 14:59:53
Postat av: nellie

Idag är Ragge me på min blogg ;-)

2010-06-24 @ 17:35:59
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Emeli

ang. videon där Linn rider;

Vadå magiskt? Ponnyn går ju alldeles för mycket innanför hand, det ser inte bra ut någonstans.

2010-06-24 @ 18:32:37
URL: http://solitarymoment.blogg.se/
Postat av: Rosanna Zimdahl

till er där uppe: jupp, lag i LA räknas!:D jag trodde också som er förut.

2010-06-24 @ 19:38:51
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Elvira Henningsson

Till Rosanna:

Är du säker på det? För jag tror nämligen, nästan helt 100 att dem inte räknas.

2010-06-25 @ 01:16:35
Postat av: Rosanna Zimdahl

yes jag är 100;))

http://hastdiggaren.blogg.se/2010/june/svar-pa-kommentar-3.html#comment då jag inte trodde dom gällde.

2010-06-27 @ 15:36:59
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: sarah

Du kan inte kvala i lagklass eller inte ackumulator hoppning?:P

2010-06-28 @ 10:42:34
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0