Svar på fråga

Måste bara svara på 1 fråga i förväg från frågestunden!
Ta inte det här illa nu, verkligen inte! Varför rider du med halsförlängare på Ragge och inte bara lära dig vanlig dressyr eller jag vet inte hur jag ska formulera det.. ;)

Detta kan man kalla en en gångs händelse! det är andra gången jag rider han på det och jag har ändå haft han i 1,5 år.
Och anledningen är att han är stark i gallopen och svår och få ihop han i rätt form, så därför tyckte min mamma att jag skulle pröva att ha den 1 gång och hehe det var ju ingen höjdare ;P
Jag kan ju självklart få ihop han i form utan "hjälpmedel" men ibland kan man ju pröva lite olika sen skulle jag ju aldrig få förmig att rida med det varje dag ;)

på denna bild t.ex. går han i form i gallopen utan halsförlengan! ;)
men somsagt  blir han lite stark ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0