uppdate

Hoppade lite idag och det gick åt helvette :) eller ponnyn var jätte trött men hoppade suveränt ställde verkligen upp för mig som bara satt och åkte, USCH, Ah eftersom det kändes piss och andrea var där skickade jag upp henne på ryggen det känns inte snällt mot ragge att ha mig som bara satt där och lät han sköta allt så de fick andrea ta hand om o ja de gick ju bra ;)
Massa bilder har jag även från idag :) men ser ingen nytta att ladda upp dem här för ni kommenterade ju ändå inte  så om ni vill se får ni kolla min BDB elisabethfrida där kommer jag att ladda upp dem!
har även massa bilder från när jag red dressyr i PDn för ca 2 veckor sen (= får se om jag laddar upp dem!
 
Tuffing (H), bara för att jag ska bo hos henne i 1 hel vecka jag kommer dö :o
--------------------------------------------------------------------------------
Släppte även bebisarna helt på bete idag så nu går han ute dygnet runt, snacka om att han förtjärnade de!
han har ju verkligen gått som en klocka hela våren så nu har han ledigt från träning och tävling så hoppas vi att hösten blir lika grym :)

I LOVE U

Bebisarna!<3 Golden Rainman & Munsboro Lallie, dem är bästa vänner hihi :)
--------------------------------------------------------------------------------
Ny header e på G BTW :D

Kommentarer
Postat av: josefine

Ni är jätte söta tsm! :)

Andrea värkar vara en sån där ryttare som kan hoppa upp på vilken ponny/häst var som helst och när som helst och rida den klockrent! :) Hon är verkligen duktig!

Du är också skit duktig! Och ragge är otroligt fin för att vara ungponny!

Kram!

2010-06-19 @ 10:59:01
URL: http://iamjosefine.blogspot.com
Postat av: Johanna

sååååååå jäävla fina ni är :* <3333333333333333333333

2010-06-19 @ 11:49:19
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: Mirjam

älskar JW hjälmar och eran blogg :D ni får inte sluta blogga nu bara för de :O

2010-06-19 @ 17:02:12
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jättefina bilder och som jag tidigare skrivit, jag är ju grymt förtjust i Ragge ;)

2010-06-19 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0