USA HERE I COME!



Har fårr lite frågor om när jag ska gå över till storhäst och när Lallie säljs osv. Här har ni svaret :)
Hösten 2011 åker jag alltså till USA för att plugga där i 1 år (om allt går som planerat), och Lallie kommer säljas innan jag åker iväg, om vi har hittat någon bra köpare.. sorgligt men sant. Funderade faktist på ett tag att hyra ut honom men fyller ju 18 de året jag kommer hem och så vet man ju inte helt säkert hur dom som hyr är om man inte känner dom sen innan. Kommer bli jobbigt att sälja den ponnyn, men har iaf en bra stund på mig att vänja mig vid tanken..

När jag kommer hem från USA och har kvar intresset får jag en storhäst, funderar på att kanske köpa en fin 2åring innan jag åker och ställa den hos en jag känner som är grym på att få unghästar väluppfortrade! Aja får se vad framtiden har att erbjuda :) Är galet taggad inför 1år i USA ;)


Kommentarer
Postat av: Felizia

Gud va sorligt att du ska sälja han:(

Men är han d-ponny?

kan du inte skriva om han?:)

2010-06-30 @ 11:52:44
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0