Bloppis - Träns

Har massa grejer i strolek ponny och cob tillsalu, därför kommer jag emellan åt lägga ut lite bloppisar med saker. Är det något speciellt du söker så säg bara till!

Är du intresserad av något nedan?
Mejla till [email protected]
döp mejlet till överskriften.
Ex. träns nummer 3, bett nr 4, eller liknande....

Träns nummer 1

Brunt med mässingspännen, strl ponny. (använd vid träning och tävling på filip)
Mycket välskött träns med padd bakom öronen och på nosgrimma.
Inte ens ett år gammalt.

Nypris 1530 :-
Mitt pris 750 kr eller bud.

(original pannbandet ingår)
Picture

Träns nummer 2
Treadstone träns strl cob.
Använd 1 gång på Dumle pga att han inte kunde ha aachennosgrimman, altså nästan helt nytt.
Köptes på falsterbo i sommras.
Bilden gör inte rättvisa, det är inte ljusbrunt utan mellanbrunt i verkligheten.
Har mässingspännen.

Nypris 1300 kr
mitt pris 500 kr eller bud.
Picture
Som sagt, han har alldeles för kort och tjockt huvud för aachenträns..

Träns nr 3
Treadstone remont träns.
Superfint träns, min personliga favorit.
Oakbark med snygg brodyr på nosgrimma och pannband.
Tjockt paddat foder bakom öronen och suuuper mjukt läder.
Ett träns jag verkligen kan rekomendera!
Mörkare brun med mässingspännen.

Nypris 750 kr
Mitt pris 600 kr eller bud.
Picture

Träns nr 4
Svart remont träns strl Ponny.
100 kr
Tyglar ingår!


Träns nr 5
träns med pullargrimma från hansbo.
strl ponny/cob.
Mjukt mörkbrunt träns.
Ludd påklistrat,
glengordon pannband utan märke ingår.
150 kr


Träns 6
brunt aachenträns strl cob,.
mycket mjukt och fint läder.
mjuk padd i nacke och på nosgrimman.


nypris ca 500 kr
mitt pris 200

Picture

Träns 7
Populärt snyggt träns med aachennosgrimma från hööks.
Brunt med silver spännen och ljusare padding.
Tjockt nackstycke lik dyontränsen.
Har ingen bra bild här förutom denna..
Strl cob

nypris ca 400 kr, kommer inte ihåg men tror det var 450..
Mitt pris 250!


XOXO ANDREA

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan man f¨å tag i dig då om man vill köpa?

2010-11-22 @ 10:19:51
Postat av: beaa :)

säljer du fortfarande pullar tränset? :)

2011-01-19 @ 20:00:12
URL: http://beatricebroberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0