Dagens Ridpass - Ragge

Red i pausen och jag var inte ensam kan jag säga - utan 13 pers till var med och red haha!
Men allt löste sig rikitgt bra för gisella hade en liten lektion.
Ragge var kanon fin gick i stadig form nästan hela ridpasset, hade ett sug i bettet vilket han inte haft innan då var han super duper känslig och visst det är han fortfarande till visso. Men jag är jätte nöjd med han och idag galloperade vi för första gången sen (?) länge sen och han gjorde fina fattningar men hade ju svårt att hålla gallopen men det är ju inte så konstigt och snart kommer det med. I slutet gjorde vi lite skänkel vikningar vilket han gjorde välldigt bra, han var skit fin och mjuk i sidorna detta kommer nog mycket från tömkörningen då han flyttades mycket i sidvärs.

Film kommer snart, ska bara fixa :)

Invigde även mina guldiga boots idag och oh hot damn, riktigt snygg var han i dem :)

Så så här såg vi ut idag :) Drar outfiten lite snabbt!
Hjälm - John Whitaker
Tröja/jacka - Haglövs/Redgreen
Sadel - Wintec dressyr
Täcke - Flece köpt på scandi
Schabrak - Pessoa
Ridbyxor - Ulla... red (haha)
Träns - Dyón
Bett - 3 delat koppar bett
Benskydd/Lindor/Boots - Jacson/Ullared/Catago


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är disa i bakgrunden, men vem är det sen? :)

2010-11-23 @ 22:04:29
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jättesnygga :)

2010-11-23 @ 23:14:09
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hej! Jag bara undrar vad du har för storlek på dina boots? :)

Tacksam för svar!

2010-12-24 @ 21:33:32
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0