God morgon!

Hellu readers.
Idag är det stallet som står på schemat som vanligt haha ;)
Men vi ska sova där och ha filmkväll! Mys pys
hoppspecialen idag med ju, undra vilken häst jag får hoppas inte jag får melody igen haha fy verkligen inte en sån häst jag gillar, fast just nu är jag glad bara jag får sitta på en häst.
Btw. fick hoppa lallie lite i förregår och gud vad fin han blivit sen ja satt på han sist, mycket mjukare :)
Men sen kommer ett SJUKT långt inlägg om ragges skada missa inte de!
Aja här kommer en outfit så länge.

Snygg!

Kommentarer
Postat av: Sarah

jätte snyggt ^^ Skulle vilja ha hjälmen och pannbandet (:

2010-11-04 @ 10:14:09
URL: http://saaraholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0