I skolan

Sitter och har estetiskverksamhet i datasalen.
Linnea har gjort en fin teknadserie om mig, ska ta kort och ladda upp den någon dag så ni får se =)
Tycker synd om dom som har haft stalltjänst idag men gött för mig typ som började 20 över 9 och då var boxen mockad, höpåsar gjorda och hästen utsläppt. (Y)
Asså de är galet mycket snöstorm här, hade ju inte varit fel med ett ridhus nu!!

Idag skulle mitt träns komma senast och de har fan inte kommit!
Ska nog ringa och klaga på ryttarstugan.
Köpte(er?) det här:
http://www.ryttarstugan.se/product.php?ID=499
ska skaffa dyon tyglar sen oxå ofc.

Kommer ni ihåg att jag dissade detta tränset en gång i tiden? HAHA, tycker helt ärligt fortfarande inte att det är snyggt men har inte hittat något träns som jag vill ha så får ha detta tillfälligt :)
Köpte lite saker igår oxå btw,
400 g vintertäcke
(beställde halsen till men den kommer först v. 47)
grimma & b-vitamin


Stallet! Dock så var det inte färdigt här och finns vell en del kvar att göra fortfarande men hästarna har flyttat in och det är super fräsht.

(bild lånad av absolutgenne.blogg.se)

XOXO ANDREA

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det kul i kungsbacka? Funderar på att söka dit :)

2010-11-09 @ 21:55:44
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0