Seriöööööööööst!

Sluta upp de här med tävlingsmaskin snacket och "du måste visa hästen kärlek" snack.
hur är ni så jävla säkra på att jag inte kan ta hand om min häst, bara tänker på han som en tävlingsmaskin och inte visar han någon kärlek?
HAHA bara för att jag skrev det där om mina mål och jag förklarade varför att sälja var ett mål tom. INSE SANNINGEN! NÄSTAN ALLA HÄSTAR MÅSTE SÄLJAS EN DAG, jag vore ju dum mot honom om jag inte sålde honom. Hästen ska få göra det han vill och dumle älskar att tävla, så SJÄLVKLART ska han säljas när jag är 18 så han kan få fortsätta tävla!
Slut med det snacket för de ni säger vet ni inget om alls!
min bäbisponny, love u
xoxo andrew
Xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: Michelle

Håller absolut med dig! Det skulle istället vara väldigt fel av dig att INTE sälja honom när du är 18 år! Han älskar ju uppenbarligen att tävla och han är superfin! :)

2010-11-23 @ 15:50:27
URL: http://onlynatural.blogg.se/
Postat av: Caroline Bågfeldt

Jag blir också lite småsur över domma människorna. Jag fattar att du älskar honom skitmycket & det kommer nog inte bli lätt för dig att sälja honom. Det är det nästan aldrig. En häst är en bästavän. Jag tror nog att du hade tävlat han längre om du hade fått, men nu är han såpass ung och du har ridit in honom.. Då tar du steget och säljer honom till någon som kan älska honom lika mycket som du gör idag. Någon som kan tävla och fortsätta klättra sig uppåt.

Jag vet inte så mycket om dig än, men ärligt vem älskar inte sin ponny?

Jag tycker i alla fall att ditt mål är bra :)

2010-11-23 @ 16:38:59
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag förstår dig! Ngn dag blir man för stor eller för gammal. Tyvärr, oavsett hur lite man vill.

Jag tycker du tar jättebra hand om Dumle, Lycka till!

Han är ju unghäst och jättefin så han kan ju inte gå och skrota direkt när du fyllt 18...

2010-11-23 @ 16:56:55
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: heidi

hahaahaha bara jävla skogsmullar som inte fattar som kommenterar såna saker... hahaha dör



ps. rata eller brän som ni kallar honom är till salu... kan någon av er köpa honom?? :D

2010-11-23 @ 17:46:11
URL: http://rathed.blogg.se/
Postat av: Beatrice Wittbom

sööööt ponny! :D

2010-11-23 @ 20:01:06
URL: http://hoppsadel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte ni ha en frågestund igen? Skulle vara roligt :)

2010-11-23 @ 20:27:33
Postat av: isabelle winkvist - equestrians

Håller med. Det är för mycket tjaffs om det där- du har ett realistisk, faktiskt bra mål med din ponny- han kommer säljas som vääldigt många ponnyer gör, sedan att du har skrivit upp dina mål INNAN du säljer honom är väl precis som vilka mål som helst? Varför ska du inte ha mål för att han ska säljas? Makes no sense ;D Alla är bara så överkänsliga bara för att ha något att klaga på.

2010-11-23 @ 20:32:00
URL: http://equestrians.blogg.se/
Postat av: my

hje andera , håller fullt med dig , sitter i samma sitst och många säger till mig att jag int eska se han som tävlings maskin men wtf klart jag tar hand om min häst med kärlek. vi ska också sälja han och vill man att hästen ska gå långt och ha det bra måste man ju lägga ner hårt arbete och tävla den upp i klasserna en självklarhet för mig :) kram hoppas du lyckas med dina hästar :)

2010-11-23 @ 21:07:29
Postat av: Emma

OH fy tusan jag längtar inte efter ert väder :O !!!

2010-11-23 @ 21:21:53
URL: http://ejhjumping.blogg.se/
Postat av: Anni

i regel alla som köper en ponny vet väl att de förr eller senare kommer sälja den!? Även min häst kommer jag att sälja, även om jag inte vet precis när, men den dagen kommer! Min ponny hade jag med som "mål" att sälja. Bättre för hästen att få komma till en ny liten ryttare o ha kul o få fortsätta tävla! min åsikt iallafall :)

Jag sålde min ponny nästan ett år tidigare än planerat, kände att vi var färdiga med varandra även om jag älskar honom över allt annat.

2010-11-23 @ 21:36:53
URL: http://annikarlsson.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Klart som fan att du ser han som en maskin!

Annars hoppar man inte högre och högre fasten man inte ens går nolla, MED EN UNGHÄST!

2010-11-24 @ 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0