Stalltjänst och thai!

Fifan va gött att gå upp halv 8!! så va de inte de ;pPpP
Lång jävla seg stalltjänst idag, slutade 12 och då kom mamma och pappa ner och vi käka på thaien tillsammans.
SEdan har jag varit hemma och bara ridit typ, 40 min dressyrpass. Övade längningar, förvänd galopp, galoppombyten, utåt/innåt ställning och att flytta för båda skänklarna samt att försöka behålla formen i halterna. Halterna va la det enda som gick mindre bra och sen så har ju inte han något steg för läningar men försök blev det iaf.
Imorgon blir det hoppträning hos sven för mia!
Ne nu ska de bli nog med tråkiga inlägg, SKA ta massa mer nya bilder. Har ju trots allt med mig systemkameran och har inte tatt en enda bild sen ja flytta ner :$
Btw är det bara jag som märkt att ALLA hästmänniskor har systemkamera?............
Nog med tråkiga inlägg..,
Xoxo andrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0