Storhäst

När jag letar storhäst vill jag ha...  (drömhästen)

Sporthäst som är väldigt sportigt byggd
169-179 cm stor (älskar stora hästar så länge dom inte är tunga att rida!)
Grå eller skäck är snyggast på storhästar
4-6 år
gått 100-120 cm
beroende på ålder
ridas på vanligt tränsbett (såklart med tanken på ålder..)
välriden, vara mjuk och smidig i båda sidorna samt känslig i munnen
pigg i all ridning men gärna  extra het och tända till på hinder fast under kontroll
hoppa med stor spänst

ÅH JAG VILL HA STORHÄST NUUUUUUUUU!
orkar inte vänta längre fyfan...
inte för att jag kommer att hitta dröm hästen direkt men asså endå!

vill ha storhäst

vill ha storhäst

vill ha storhäst

vill ha storhäst

vill ha storhäst

vill ha storhäst

vill ha storhäst

vill ha storhäst

vill ha storhäst

vill ha storhäst


btw. visste ni att jag alltid sagt att jag aldrig ska rida storhäst?

random bild från google

XOXO ANDREA


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har aldrig haft en ponny, jag började på storhäst med en gång :D

2010-11-23 @ 17:38:28
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0