Svar på frågestund.

    1.Om Ragge inte blir bra snart, kommer du sälja honom då?
    Nej, jag kan inte sälja en skadad häst som är under behandling!

    2. Kan du visa en bild på dina favortibenskydd?
    Ja de kan jag väll, ska bara komma ihåg att fota dem ;)

    3. Har Ragge täcke på sommaren, isf vilka och när?
    Jaa, eller när det regnar eller är ruskigt väder!

    4. Stödfodrar ni på sommaren?
    Isf med vad och hur mycket?
    Bara med betfor ca 3 dl.

    5.gör ni eller säljer ni bloggdesigners till andra bloggar ??? :)
    Nej men funderar på att börja sälja! Fast först och främst ska jag fixa till min så den blir riktigt snygg :)

    6.När kommer du kunna börja rida och träna Ragge på riktigt igen?:)
    Jaa du, Inte den blekaste,om: 1 dag ? 3 veckor ? Ett halv år ? Ett år ? Aldrig ? Vem vet..

    7.hur länge har du ridit?:d
    10 år!

    8.Kommwe Ragge att bli bra igen ?:/
    Ifall inte blir det vad kommer att hända då ?
    Det vet jag helt ärligt inte men idag (eftermiddag) kommer jag nog få lite av det svaret skulle jag tro.
    Om han inte blir bra ja nä usch det vill jag inte ens tänka på!

    9.vad ska man tänka på när man köper häst ? =) vad ska man fråga / titta på osv ? :D
    MYCKET! Eller jag tänker på mycket. Men beror la lite på vad du är ute efter.
    Skulle jag åka ut och kolla på en ponny just nu skulle jag kollat på hur den rör sig, hur den hoppar, olater, hur den är i hanteringen. 
    Men något som är sjukt viktigt att fråga enligt mig själv är om hästen vart skadad och isåfall vad för skada.

    10.Kommer ragge bli bra igen?
    Bara gudarna vet ?

    11. Vad heter din bästa vän?
    Caroline Liljenberg&Andrea Olsson – mina tjejer de.

    12. Vad är din favorit tränings övning?
    Kan lägga upp i ett inlägg.

    13. Vad änvänder du för redigera program
    Adobe PhotoShop cs3.

    14.Vad är er favorit utrustning?
    Till ragge: Pro & veredus skydd, swarovski pannband, något utav alla mina älskade schabrak. Haha måste säga en grej att jag är lite halvt beroende och kan helt ärligt säga att jag tycker jag har massa fina schabrak, kan inte få nog ;)

    15.Varför bloggar ni just 2 tillsammans? (emma och elisabet )
    Vi gör ju inte de längre. Men för vi är så otroligt bra vänner :D

    16. Kan ni inte ha lite tävlingar i bloggen?
    Som vadå ? Kom med förslag.

    17. Älskar er blogg, vad tycker ni om min och min kompis blogg?
    Var ju självklart tvungen att kika in ;) Jodå den var bra ;) Lite mer bilder önskas dock!
    Men gillar den snygga designen, ger ett bra första intryck.
    För er som vill se bloggen – cajsamanda.blogg.se

    18.Vem mockar åt era hästar?:)
    Mamma och jag.

    19.Använder ni transportskydd och i såna fall vilka?
    Självklart, skulle nog aldrig sätta in min häst i en transport utan skydd om det så är lindor och boots eller senskydd och boots bara hästen har skydd på sig. Jag har ett par höga från weatherBeeta med fårskinn i, jätte goa! Finns att köpa här bla.

    20.vad fodrar ni era hästar med ?
    Havre, betfor, B-jäst och mineraler!

    21.Skulle du vilja ha en ponny till samtidigt som Ragge eller vill du bara ha en ponny i taget?
    Just nu när han är skadad så självklart, Men annars vet jag faktiskt inte jag vill ju lägga ner all energi jag har på mitt hjärta.


    22.Hur högt vill du komma på Ponny (inom tävling)?
    Med tanke på att jag inte har en ponny som tävlas just nu så har jag jätte svår att sätta ett mål.
    Men överlag med vilken ponny som helst så är det msv (hoppning).

    23.Hej, vad är det högsta ni har hoppat med ponny? Häst? :)
    ponny 120, häst 140


Kommentarer
Postat av: Linnéa

glömde fråga i frågestunden.... Men vad har du för kamera? :)

2010-11-08 @ 17:33:11
Postat av: Agnes Hansson

Hej, såg att du också var 95'a. Vilket jag också är haha! Undrade bara om du funderat på att gå Sveriges ridgymnasium eller plönninge gymnasium?:D

2010-11-08 @ 19:23:47
URL: http://aagneshansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0