Svar på kommentarer!

Agnes :) om I skolan... Igen?!
är det du som red i scandinavium på GP ponny? :D
tycker di iaf rider grymt snyggt och ser verkligen upp mot dig! titta på massa med filmer när du red när jag skulle kvala till GP ponny :)
Svar: Ja det var jag. Tacktack, hoppas det gick bra för dig

Postat av: mathilda
Kan du nte göra ett långt inlägg om dej, vem du är, hur gammal, massa om din/dina hästar osv? Jag läste inte denna bloggen förut när du bloggade, så de hade vart kul att få veta lite mera om dej :)
Superblogg annars :D

Svar: Jo när jag har data och tid :)

Postat av: sanna
kan du inte lägga ut grejjerna på bloggen?:)

Svar: Jo när jag har tid! :)

XOXO  Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0