almänn uppdate!

sitter nu och kollar vm banhopnningen från fälttävlan går ju nu :) men sitter också och ska fixa alla bilder på ragge från idag men får se om dem kommer upp idag eller imon ;)
var i stallet förut och ponnyn skötte sig som vanligt och så.

men jag har kommit på en sån grymm idée om vad jag ska göra med min lamicell hjälm det kommer bli så SJUKT snyggt! ;) ska spraya den mörkblå ;) glansig och kanske göra en sverige flagga i mitten på den "runda ringen"
ah vi får se ;)
har ni sett malin bayards nyga hjälm ? glansig ´charles owen ayr8 skulle jag tro och med svenska flaggan i mitten sjukt snygg! hitta ingen bild men ah snygg är den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad fult.

2010-10-03 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0