FREDAG <3

En efterlängtat fredag och jag har äntligen kommit till rätta vid min älskade data ;)
Ska vara hemma idag och spara ihop mig inför imon då det bär av till lokal ponny dressyr div III på alingsås, någon utav er som kanske ska dit ? :) och ja sista start är kl: 20.00 , SEEEEGT och nej jag ska inte starta,ändrade mig lite efter träningen i onsdags så vi tränare ett tag till men ska förhopningsvis komma ut på en dressyr tävling i falkenberg här någon gång! Men nu ska jag sätta fart med vinnaren av header tävlingens header har verkligen inte haft tid men nu så jävlar (;  den kommer upp här sedan.

Tv-idol, data-blogg, telefon-sms,5 tidningar-galopp haha fick hem alla i brevlådaninget som jag ens är intresserad av men kanske kan va lite kul att bläddra egenom!
Så har trevligt har man de då, fast rätt gött och bara sitta och vara halft död, för imon ska jag sova hos jennifer så antar att vi kommer ha full rulle hela tiden då haha :D





Igår var jag på alingsås (haha) med emma, ylva och emilia dem hoppade clear round och dem var så duktiga hela högen!
och så var de ju hoppspecialen igår med men det var teori så inget kul hände där alltså ;)
och ah hade helt enkelt inte en minut över igår för att sitta vid datan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0