hezzt hit hezt dit

Nu under den här tiden ragge vart skadad inte ridits så har jag fått rida en massa olika hästar vilket är jätte kul :)
Har fått rida snälla som busiga, duktiga som outbildade, dressyr som hopp, pigg som lat, ja jag har nog suttit på det mesta känns de som just nu!
Speciellt i hoppspecialen där är det ju bra för man rider ju olika hästar även fast det inte alltid blir en häst som förblir en favorit så tror jag ändå att det är bra att sitta på olika hästar.
Och snart kommer jag förhoppningsvis börja hoppa dessan på lite clear rounder som jag o nellie ska åka ut på :)





mfl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är dessan? Eran blogg är super bra. Ni båda rider super bra ch har jätte fina hästar =) Hoppas ragge blir bra snart. N är så fina ihop =) Ge inte upp hoppet han kommer blibra snart! Vet att det kan kännas jätte jobbigt, men när man minst annar det är han bra. Hållar alla tummarna för er, att han kommer tillbaka och blir frisk igen =)



Kram :)

2010-11-01 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0